top of page

FAQ

Here you can find answers to frequently asked questions. Still no answer to your question? Fill in the contact section! We will get back to you asap!

​

​

Hier kan je antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Vul dan het contact onderdeel in. We komen zo snel mogelijk terug op uw vraag!

Screenshot 2023-05-29 124211.png

FAQ (Shop)

1. Kan ik zelf een design kiezen voor op mijn penning?

Ja, dat gaat zeker! Ik werk met stempels en dus kan ik voor metalen penningen alleen de stempels gebruiken die ik heb en zijn er wel beperkingen, maar ik maak met plezier een persoonlijk deisgn. Stuur dus gerust een berichtje voor een persoonlijk design.

2. Krijg ik altijd een Track & Trace code?

Nee, alleen verzending binnen België heeft altijd een Track & Trace. Buiten België krijg je niet standaard een Track & Trace. Indien je dit graag wenst, stuur dan gerust een berichtje. Dit kost wel meer.

FAQ (Petsit)

1. Ik woon niet in Antwerpen, maar wil wel graag je dienst gebruiken, gaat dit?

Ja, zeker en vast! Ik neem ook klanten aan buiten Antwerpen. Ik reken hier vanaf 5 km afstand 0,15 euro extra aan. Stuur gerust een berichtje indien je wil weten of ik mijn diensten bij jou kan uitvoeren.

2. Hoe lang wandel je gemmiddeld?

Ik doe altijd een wandeling van 30 minuten, tenzij langer gevraagd wordt, dan vraag ik uiteraard ook meer per extra kwartier.

3. Hoe lang blijf je gemmiddeld bij de dieren bij een huisbezoek?

Net zoals de wandeling is een huisbezoek 30 minuten. Langer kan indien gewenst. Ik vraag hiervoor extra per extra kwartier.

Get in Touch

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page